piątek, 23 marca 2012

Superbrand Polska 2012 dla Oriflame!

               Superbrand Polska 2012 dla Oriflame!


Superbrands po raz VI wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku. Po raz pierwszy marka Oriflame zdobyła status Superbrands Polska 2012.
Tytuł Superbrand jest prestiżowym wyróżnieniem dla zespołów marketingowych, przyznawanym już od 16 lat w ponad 87 krajach. Lista ok. 3000 marek tworzona jest na podstawie badań konsumenckich.
Po wstępnej weryfikacji zestawienie trafia do osób wchodzących w sklad niezależnego panelu ekspertów tzw. Rady Marek,  podejmujących decyzje o wyborze SUPERBRANDS  w oparciu o kryteria dotyczące m.in. rozpoznawalności marek, unikalnego charakteru korzyści, które oferują, oraz siły więzi z klientami. Marki, które uzyskają określną liczbę punktów otrzymują tytuł SUPERBRANDU.
Organizacja The Superbrands Ltd., powstała w Wielkiej Brytanii z myślą o promowaniu idei brandingu. Celem projektu jest identyfikacja, nagradzanie i prezentacja historii sukcesu marek, które dzieki swoim wyjątkowym cechom osiągnęły wysoką pozycję na rynku.

             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...