sobota, 31 października 2015

Pożegnanie z Oriflame

Witam wszystkich ---Tych  którzy czekają na opisy następnych katalogów firmy Oriflame muszę niestety zasmucić już nie będzie ten temat dalej kontynuowany,po pierwsze dlatego ze firma zaprzestała opisywać jakiś czas temu nowe produkty ,a jak dała opis produktu to często był on pisany w innym niż polski języku.
Po drugie że od 1 lipca 2015 roku przeszłam na dietę dr.Dąbrowskiej i zaczęłam żyć bardziej świadomie "Naturalnie"patrząc co jem i jakich kosmetyków używam (a kosmetyki firmy Oriflame raczej do naturalnych nie należą ,choć tak maja w tytule )a czytając skład owych kosmetyków i sls na drugiej pozycji od góry np. w szamponach z serii "natura"nie pokazują ze są naturalne.

2 komentarze:

  1. zrozumiałaś że wszystkich nas okłamywali, a czy dr Dąbrowska pisze prawdę? co chwila to się opinie zmieniają, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poczułam się okłamywana ,po prostu takie kosmetyki jak oferuje Orifl mozna kupic wszedzie nawet w osiedlowym sklepiku(pełne pochodnych ropy naftowej)-ja po poscie czuje sie lżejsza na razie o 20kg ,odstawiłam leki na cukier,mam brac jeszcze po pół tabletki lekow na cisnienie(konsultowane z moja lekarz rodzinną) i dlatego nie wazne co kto mowi o tej diecie ja stałam się jej propagatorką (ale nic na siłę-do wszystkiego trzeba dorosnąć samemu.)

      Usuń

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...