sobota, 23 marca 2019

Ser z jogurtów greckich

Ten przepis na ser z jogurtów greckich znalazłam na jednej z grup na Fb.


Do przyrządzenia sera z jogurtów greckich użyłam:
-800g jogurtów greckich (proszę tylko sprawdzać skład jogurtu żeby nie miał w sobie mleka w proszku(czyli taniego zagęstnika ).
-1/2 łyżeczki soli
-suszone pomidory z bazylią, ale możemy dać różne inne przyprawy z jakimi lubią zjeść u nas w domu.
-pieprz-bazylia-oregano
Jogurty przelałam do garnuszka i zmieszałam z przyprawami.
Do garnka wsadziłam sitko ,a do sitka wsadziłam pieluchę tetrową(próbowałam też z gazą złożoną na 2 ,ale nie było tak dobrze odciśnięte jak z pieluchy tetrowej).
Na pieluchę dałam jogurt i zawiązałam recepturką .
W przepisie jest ze następnie wiesza się taka gazę czy pieluchę na kranie zeby obciekło ,ale ja mam tylko sama wylewkę wiec zrobiłam innym sposobem.
Wsadziłam do lodówki w miseczce na 6 godzin co jakiś czas mocno wyciskałam ,żeby jak najwięcej spłynęło.
Po tym czasie czyli najczęściej u Mnie bywa to po nocy można otworzyć już recepturkę i wyłożyć serek na jakąś miseczkę lub talerzyk i zjadać się pysznym serkiem.

Polecam ten serek ,bo jest szybki w przygotowaniu ,a wariantów smakowych można tu zrobić co nie miara .






Życzę smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...