sobota, 2 lipca 2016

Mój balkon maj,czerwiec 2016r

Ale ja mam opóźnienia zamiast dać zdjęcia jak tylko posadziłam roślinki do doniczek i pokazać jak wzrastają to dziś czyli w czerwcu dopiero się zebrałam i daje zdjęcia z maja(czyli zaraz po posadzeniu do doniczek) oraz zdjęcia z końca czerwca (kiedy to roślinki już są dobrze zakorzenione )i będąc w pełni rozkwitu pięknie kwitną.
                                                                  PETUNIA i mala bazylia
              Mała bazylia już taka "duzutka"już ma obrywane listki do jedzenia

                                                Pelargonia zwisającą dubeltowa
                                                                Pelargonia dubeltowa
                                                 Pelargonia zwisająca dubeltowa
                                                Moje zioła-majeranek i oregano
                                           Moje własne koktajlowe pomidorki
             Mój słonecznik (kupiłam go w sklepie),ale tej tropikalnej gorączki nie wytrzymał długo.
                                           A tu moja własna pietruszka(natka)
                              Aksamitka choć mała bardzo "rozświetliła" cały balkon.
                   Petunia druga doniczka (długo zastanawiałam sie co tu posadzić),aż znowu kupiłam petunie.

I to cały mój balkon ,nie jest za duży ,ale milo posiedzieć wieczorkiem w takim pięknie rozkwitłym otoczeniu.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...