środa, 19 kwietnia 2017

Kotlety z selera a"la schabowy

Ten kotlet z selera został podpatrzony w telewizji (dziecko które nie lubi warzyw poszło z rodzicami do restauracji wegetariańskiej i zamówili kotlet schabowy,jedli ten kotlet wszyscy i nikt się nie poznał z czego jest zrobiony wegetariański kotlet).



Do przygotowania kotleta z selera a"la schabowy potrzeba nam będzie:
1 seler (wielkość zależy ile osób chcemy nim obdzielić)
jajko
bułka tarta
przyprawy
ząbek czosnku

Seler obrałam i pokroiłam w plastry(ja nie lubię za grubych kotletów wiec u mnie nie były to za grube plastry).
Włożyłam do gotującej się wody z czosnkiem ,posolona i z przyprawami i pogotowałam go tak długo ,żeby nie był przegotowany ,a jednocześnie już dał się jeść(im grubsze plastry tym dłużej).
Wyjęłam z wody ,jeśli potrzeba to trzeba odsączyć .
Posypałam jeszcze trochę własna wegeta i obtoczyłam w jajku i bułce tartej.
Gotowe kotlety położyłam na gorący tłuszcz i podsmażyłam na rumiano z obu stron.

Mi ten kotlet bardzo zasmakował ,ale preferuje go jeść jako ciepły (prosto z patelni) i serdecznie polecam .





Zycze smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...