środa, 5 kwietnia 2017

Sałatka z mieszanki sałat -szybka

Ta szybka sałatkę miałam tu w ogóle nie publikować,ale stwierdziłam co mi tam ,choć jest prosta i szybka w zrobieniu to jednak dam jej przepis (może ktoś nie będzie miał inspiracji co podać gościom lub dać na śniadanie lub kolacje? to jest  w sam raz danie na taka właśnie okazje).
Do zrobienia tej sałatki potrzeba jest na prawdę nie wiele składników (i przypuszczam ze wszystkie składniki sa w domu).

Potrzeba nam będzie do zrobienia owej sałatki:
1 opakowanie mix salat (ja kupuje w Netto lub w Biedronce mix salat Party)
1 pomidor
1 duza kulka mozarelli (125g)
olej (najlepiej z pierwszego tłoczenia )
 pieprz mielony
1 puszka kukurydzy (ale to nie jest konieczne )

Wszystkie składniki mieszamy ze sobą (oczywiście wcześniej mozarelle kroimy w kostkę i to samo pomidora) przyprawiamy pieprzem i polewamy olejem.
Dla urozmaicenia można dodać tez ugotowane na twardo jajko (tez pokrojone w kostkę) i kukurydze odsączoną z zalewy.
Ja nie raz dodaje tez kiełki (jakie akurat posiadam ,albo te hodowane przeze mnie albo kupione w sklepie)oraz uprażone na suchej patelni nasiona słonecznika .
Nam w domu smakuje ta sałatka jemy ja nawet nie raz na śniadanie (oczywiście wtedy kiedy nasze śniadanie jest nie na biegu).



Zycze smacznego


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...