środa, 10 maja 2017

Misz-masz na obiad

Nie wiem czy ten przepis gdzieś znalazłam w necie czy sama go wymyśliłam ???ale czy to ważne ,ważne jest to ze danie jest smaczne.
Serdecznie polecam tym bardziej ze jest bardzo prosty w przygotowaniu i szybko się go przyrządza.


Do mojego misz-masz potrzeba nam będzie:
1 cebula
2-3 ząbki czosnku
1 papryka (ja użyłam czerwonej)
200-300g pieczarek
1 marchew
1 pietruszka
1 puszka pomidorów z puszki (cięte)
1 puszka fasoli czerwonej
przyprawy


Cebule ,pieczarki ,paprykę,czosnek pociąć na mniejsze kawałki .
Marchew i pietruszkę zetrzeć na warzywnej tarce (grube oczka).
Na patelni lub w garnku podsmażyłam na początku cebule jak już się trochę podsmażyła dodałam czosnek ,a później paprykę i chwilkę  to udusiłam  później dodałam marchewkę i pietruszkę i ponownie chwile poddusiłam .
Do podduszonych warzyw dodałam odlana czerwona fasole i puszkę pomidorów(cięte) można tez dodać passati (ale mi lepiej smakują cięte pomidory ,w sezonie można dać świeże pomidory ).
Wszystko to doprawiłam do smaku,sola,pieprzem .
Jak już wszystkie składniki ładnie sie połączyły wyłączyłam gaz i posypałam potrawę natka pietruszki(ale jak ktoś nie lubi to może nie dawać natki).
Potrawa już jest gotowa do podania -szybka i łatwa w przygotowaniu.
Ja podałam z kasza gryczana,ale można tez z makaronem lub ziemniakami.
Zycze smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...