sobota, 8 lipca 2017

Zupa z czerwonej soczewicy z pieczarkami

Kupiłam czerwona soczewice i pomyślałam co by tu z niej zrobić na obiad????
I zajrzałam do neta ,a tam super przepis na zupę (co prawda w oryginale zupa jest z zielonej soczewicy ,a ja miałam wtedy w domu tylko czerwona ) podaje link do oryginału klik
Jeśli nie masz czasu na przygotowywanie obiadu to ta zupa jest jak najbardziej dla Ciebie.



Do przygotowania w/w zupy potrzeba nam będzie:
3/4 szklanki soczewicy (ja użyłam czerwonej)
5-6 sztuk pieczarek
1 szt.papryki czerwonej
1 szt. cebuli
2-3 łyżki koncentratu pomidorowego
olej
przyprawy: sól,pieprz

Soczewicę zalałam ciepłą wodą na czas przygotowywania pozostałych składników.
Na patelni rozgrzałam olej wrzuciłam cebulę pokrojoną w kostkę razem z papryką i chwilę podsmażyłam ,a następnie z patelni wrzuciłam do garnka ( w którym później gotowałam zupę).
Na pozostałym tłuszczu podsmażyłam pokrojone na plasterki pieczarki (wcześniej obrane) i dodałam do garnka.
Wszystko to zalałam ciepła wodą tyle,aby później starczyło na 2-3 talerze.
Soczewicę opłukałam i wrzuciłam do zupy.
Doprawiłam do smaku sola i pieprzem ,a na koniec dodałam koncentrat pomidorowy i gotowałam do chwili aż soczewica będzie miękka.
Na koniec już na talerzach posypałam natka pietruszki.

Polecam zrobić ta zupę bo jest smaczna i szybka w przygotowaniu.








Zycze smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...