sobota, 14 lipca 2018

Pasta z bobu

Skoro bób jest właśnie dostępny to poszłam za ciosem i zrobiłam pastę z bobu.
Póki można go kupić na targu jeszcze nie raz zrobię z niego pastę(ale może tym razem z innymi dodatkami???)
Do przygotowania tej pasty z bobu potrzeba nam będzie:
1 kg bobu ugotowanego (no nie byłabym sobą jakbym nie podjadał trochę bobu)
2 jajka ugotowane na twardo
2-3 suszone pomidory (pokrojone)
3 ząbki czosnku
poł pęczka koperku
sól, pieprz, jarzynka
oliwa ex. vergin

Ugotowany bób obrałam z "łupiny" ,jajko ,czosnek rozdrobniłam .
Składniki takie jak bób,pocięte suszone pomidory ,pokrojony czosnek i jajko wszystko to zblendowałam ,a następnie dodałam pokrojony koperek i dosmaczyłam solą,pieprzem oraz jarzynką , a także jakby pasta była za sucha trzeba dodać oliwę z suszonych pomidorów lub ex. vergin.    

Życzę smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...