piątek, 20 lipca 2018

Planeta Organica -szampon nawilżenie i pielęgnacja do normalnych i tłustych włosów


Pora teraz opisać następny produkt który używałam z firmy Planeta Organica ,ale tym razem postanowiłam opisać szampon do włosów z żurawiną.
Pełna jego nazwa brzmi-




Planeta Organica Secrets of Actica, Szampon Nawilżenie i Pielęgnacja do Normalnych i Tłustych Włosów 280ml.

Za pozwoleniem z hurtowni w której go kupowałam podaje jego opis-
Szampon na bazie żurawiny, która zawiera wiele substancji biologicznie czynnych, intensywnie pielęgnujących skórę głowy i włosy. Zmniejsza przetłuszczanie się włosów, pozostawiając uczucie czystości. Zawiera wysoce aktywne antyoksydanty, chroni włosy przed uszkodzeniami, nawilża i zapobiega ich łamliwości
20 aminokwasów i mikrokapsułki witaminy D uzupełniają niedobór niezbędnych substancji odżywczych. Przy regularnych stosowaniu normalizuje funkcje skóry głowy i nadaje włosom blask.
 Nie zawiera parabenów i SLS-ów oraz substancji modyfikowanych genetycznie. Zawiera składniki w 100% naturalne.
Po przedstawieniu szamponu pora abym dała mu swoja recenzję i opisała jakie jest moje wrażenie z jego używania .
Jest to mój drugi szampon który kupiłam sobie na bazie naturalnych składników i od chwili kiedy zrezygnowałam z drogeryjnych szamponów napchanych przede wszystkim SLS i innymi pochodnymi ropy naftowej (ja dziękuję z tego pociągu to ja wysiadam ,żebym musiała używać taki chlam jak SLS)-jeśli ktoś nie wie co to jest SLS odsyłam do poczytania sobie o nim w necie lub do fajnego bloga dziewczyny która dokładnie opisuje sls i jego działanie na nasza skore.pare slow o sls i innym chlamie w kosmetykach
Pierwszy szampon z tych naturalnych był strasznym niewypałem (jak dla mnie)na pewno go kiedyś opisze i przedstawie ,ale ten szampon to dla moich zmęczonych sls włosów okazał się REWELACYJNY .
I nie bez przyczyny umieściłam te słowa jako drukowane ,ale jeszcze tak wspaniałego szamponu nie miałam i nie używałam .
Co mnie w nim zachwyciło????choć włosy mam farbowane na blond to i tak po 3 dniach zawsze mi sie przetłuszczają i wymagają ponownego mycia w tygodniu,a po tym szamponie moje włosy wytrzymywały cały tydzień bez mycia i zawsze wyglądały "świeżo" choć testowałam go w okresie zimowym kiedy to nosi sie nakrycie głowy to i tak pod czapka włosy moje były zawsze świeże.
Jego piękny żurawinowy zapach -jak się mylo włosy rozchodził się piękny zapach żurawiny i co dziwo dłuższy czas ten piękny zapach utrzymywał sie na moich włosach(jeśli ktoś lubi żurawinę i jej zapach to z tego tez powodu serdecznie polecam ów szampon).
Łupież (którego sie nabawiłam używając inny szampon)co prawda nie znikł ,ale nie kupiłam go tez z myślą o zwalczaniu łupieżu (bo już wiem ze szamponem się tego nie usunie,ale oczyszczeniem organizmu )ale mój zakup był bardziej nastawiony na to żeby włosy sie tak szybko nie przetłuszczały i to właśnie osiągnęłam stosując ów szampon.
Także jest to szampon jak najbardziej dla tych którzy maja problem z przetłuszczaniem się włosów.
Myślę o zakupie kiedyś innego szamponu z tej serii i od tego producenta(jak sie skład nie pogorszy) bo według mnie jest godny polecenia,ale póki co na razie mam inny szampon z innej firmy to testuje jego(ale już widzę ze wyżej wspomnianemu nie dorównuje).
Jak dla mnie duza butla owego szamponu bo 280ml starczyła mi na naprawdę długi czas bo ok.pol roku także to tez pokazuje ze nawet jak komuś może wydawać sie on drogim szamponem (bo ja płaciłam za niego ok.17 zl) to patrząc na jak długo mi starczył wg. mnie było dobrym wydaniem owych złotówek. 


Podam teraz skład za zgoda hurtowni w której go kupiłam.
Skład (INCI): Aqua enriched with Rubus Chamaemorus Seed Extract , Organic Vaccinium Oxycoccos (Cranberry) Fruit juice* , Organic Leontopodium Alpinum Flower/Leaf Extract* , Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betain, Tocopherol , Vitamin D microcapsules , Sodium Chloride, Sodium PCA, Sodium Lactate, Arginine, AsparticAcid, PCA, Glycine, Alanine, Serine, Valine, Proline, Threonine, Isoleucine, Histidine, Phenylalanine , Organic Origanum Vulgare Leaf Extract* , Organic Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil* , Kathon, Parfum


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...