sobota, 10 listopada 2018

Pasta z fasoli kolorowej

Tą pastę robiłam razem z pastą z białej fasoli (ale z przyczyn ode mnie niezależnych nie mogłam razem z tamą pastą opublikować tego postu).

 Pasta z fasoli kolorowej i białej
Do tej pasty użyłam zarówno fasoli białej jak i kolorowej(z takich tez fasoli robię często zupę fasolową jak i fasolkę po bretońsku) oraz troszkę bobu (akurat był ugotowany i odłożyłam troszkę na bok ,aby go od razu nie zjeść).
garść fasoli czerwonej (wcześniej już ugotowanej)
garść fasoli białej (wcześniej już ugotowanej)
garść bobu (wcześniej ugotowanego(może mniej niż garść,ponieważ to nie jest pasta z bobu ,a z fasoli)
2-3 suszone pomidory z oliwy pokrojone
1 jajko ugotowane na twardo
2 ząbki czosnku
pół pęczka koperku
oliwa z suszonych pomidorów (a jeśli używasz pomidorów suszonych bez oliwy to trzeba dodać oliwę ex. vergin
sól,pieprz,jarzynka

Tą pastę robiłam podobnie jak pastę z białej fasoli czyli ugotowane fasole i bób oraz pocięte pomidorki suszone i pocięte ugotowane jajko oraz pocięty czosnek wszystko to zblendowałam i do tak otrzymanej pasty dodałam koperek oraz przyprawiłam do smaku solą,pieprzem oraz jarzynką ,a jak pasta była za "sucha" dodałam oliwę ex. vergin.
Pasta ta jest ciemna (ale to przez dodatek ciemnej fasoli ,wiec proszę sie nie przejmować jej kolorem).  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...