piątek, 26 lipca 2019

Kokosanki

Te kokosanki są bardzo proste w wykonaniu i robi się je naprawdę szybko ,dlatego szczerze polecam.


Do przygotowania swoich kokosanek użyłam:
200g wiórków kokosowych
50g masła
2 białka
120g cukru
Masło roztopiłam i dodałam wiórki kokosowe,odstawiłam do ostygnięcia.
Białka ubiłam na sztywną pianę i kolejno ubijajac dodawałam cukier.
Ubite białka z cukrem wmieszałam do zimnego kokosa.
Nastawiłam piekarnik na 180C(góra-dół).
Na blachę wyłożoną albo papierem do pieczenia ,albo tak jak u mnie matą teflonową wyłożyłam łyżką kokosanki.
Piekłam kokosanki około 15 minut(piszę około bo każdy piekarnik jest inny więc proponuję po 10 minutach ) zajrzeć przez szybkę do nich i zobaczyć czy nam się nie za bardzo przypalają.
Po wyjęciu z piekarnika poczekałam ,aż przestygną.
Ja do swoich dodałam trochę zapachu (ale wcale nie potrzeba go dodawać jak ktoś nie chce).
Polecam szybciutko się je wykonuje i nie są moim zdaniem zbyt suche.











Życzę smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...