czwartek, 19 maja 2016

Okara z fasolką i.....

Witam -żeby nie zmarnować tej okary co została mi z robienia mleka sojowego w wyciskarce musiałam do końca wykorzystać swoje wiórki czyli okarę.
Poszukałam trochę w necie i znalazłam coś co mnie zaciekawiło i postanowiłam to zrobić (jedynie bez papryczki chili ale nie miałam w domu.
Najpierw link do mojego pierwowzoru z którego czerpałam .-http://oszczedzaniegotowanie.blogspot.com/2012/11/chili-con-okara.html

Ja robiłam dokładnie tak samo czyli--
1 cebula
1/2 papryki
1 szklanka okary
1 puszka pomidorów
1 słoiczek koncentratu pomidorowego (ten najmniejszy do tej proporcji wystarczy)
1 puszka groszku konserwowego
1 puszka kukurydzy
1 puszka czerwonej fasoli
1 ząbek czosnku
sól,pieprz do smaku ja dałam jeszcze troszkę swojej wegety oraz szczyptę papryki wędzonej słodkiej. 

Teraz przystępujemy do przygotowania dania szybkiego i jednogarnkowego-
cebulę pokroić w kosteczkę i zeszklić na oleju do tego dodać paprykę tez pokrojona w kosteczkę całość troszkę podsmażyć do tego dodać okarę i puszkę pomidorów  i chwile pogotować aby się zredukowało (jeśli będzie za geste to można dodać troszkę wody aby nam się nie przypaliło ale to nie za dużo) .
Chwilę pogotować następnie dodać puszkę fasoli czerwonej,groszek konserwowy oraz kukurydze z puszki .
Dodałam zmiażdżony ząbek czosnku doprawiłam do smaku czyli w moim przypadku sól himalajska oraz pieprz zmielony na bieżąco w młynku a także szczyptę słodkiej papryki wędzonej i trochę wegety,proszę spróbować czy jest w smaku ok jeśli tak to trzeba dodać (ja tu w tym momencie dodaje koncentrat pomidorowy nie wcześniej jak to zrobiono w pierwowzorze).
I to już całe danie z wykorzystaniem okary -ja swoje danko posypałam posiekanym szczypiorkiem (ale to już mój wymysł mi pasowało ale jest to nie konieczne).
Życze smacznego.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...