środa, 1 marca 2017

Pasta z makreli wędzonej i ogórka

Od czasu do czasu kupię sobie makrelę wędzoną (choć wiem ze nie jest za bardzo zdrowa ,bo wędzenia nie odbywają się w tradycyjny sposób ale juz przemysłowy ,) ,ale jednak nie raz na targ do mojego miasta w którym mieszkam przyjeżdża pan z rybami z Kołobrzegu i ma ryby wędzone w tradycyjny sposób (sa one cenowo trochę droższe,ale warto bo nawet w smaku różnią się owe ryby, te co sa tradycyjnie wędzone od tych wędzonych dla sklepów).
Tak wiec od czasu do czasu kupie sobie taka makrelkę wędzoną i ja z niej osobiście lubię robić pasty bo to później super danie na położenie na chleb.


Do przygotowania pasty z wędzonej makreli potrzeba nam będzie:
1 średnia wędzona makrela
1 średni ogórek kiszony 
1 mala cebula
koperek
olej
5-10 dkg sera białego
1 łyżka śmietany
Przyprawy-sol i pieprz


Makrele oddzielić od ości i widelcem zmiażdżyć .
Ogórka pokroić w drobna kosteczkę (tak drobno żeby jego kosteczki były mało wyczuwalne w paście)
Cebule tez pokroić w drobna kosteczkę lub zetrzeć na tarce jarzynowej.
Wszystkie składniki razem połączyć tj: makrela + ogórek+cebula i można tez dodać trochę sera białego (ja miałam takowy w lodowce i właśnie tyle nie za dużo bo nie jest to pasta z sera ,ale z makreli wiec ser nie może nam zdominować smaku ).
Dodałam pokrojony koperek i łyżkę śmietany oraz doprawiłam do smaku sola i pieprzem. 
Pasta ta nam bardzo smakowała na tyle dobrze ze wejdzie do naszego menu jako najlepsza pasta z makreli wędzonej (choć korci mnie jeszcze szukać innych dodatków dla wędzonej makreli) nie mniej ta pastę bardzo polubiliśmy .



Zycze smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...