piątek, 14 września 2018

Pasta z brzuszków łososia i suszonych pomidorów

Polubiłam pasty i postanowiłam zrobić następną swoją pastę (ale taką jaką jeszcze nie jadłam ) i dlatego mój wybór padł na łososia.


Do przygotowania pasty z brzuszków łososia zużyłam:
300g brzuszków łososia
4-5 suszonych pomidorków z oleju
łyżkę koperku posiekanego
pieprz do smaku (soli nie używałam bo ryba wędzona jest na ogół słona ,więc po co ja jeszcze dosalać)?
Brzuszki łososia obrałam z ości i skóry i zmiksowałam blenderem na jednolitą masę do tego dodałam pokrojone suszone pomidory z oleju i razem zblendowałam to chwilkę.
Na końcu dodałam posiekany koperek i pieprz mielony do smaku (jeśli pasta będzie za sucha to na etapie blendowania lub na końcowym etapie trzeba dodać troszkę oliwki albo z pomidorów albo ex.vergin.
Myślę ze można dać z łyżeczkę  koncentratu pomidorowego (ja nie dodawałam ,ale kto wie czy następnym razem nie dodam?).
Życzę smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...