piątek, 12 października 2018

Ciasteczka owsiane z puree z dyni

Mając mus(puree) dyniowy w słoiku przeszukiwałam internet i natknęłam się na fajny przepis w którym mogę wykorzystać mus z dyni (tu link do oryginalnego przepisu )link



Do przygotowania ciasteczek owsianych potrzeba :
1 szklanka musu(puree) z dyni
1 szklanka płatków owsianych
1/2 szklanki mielonych orzechów(a ze ja mam mąkę migdałowa to postanowiłam ja wykorzystać)
1/2 szklanki otrębów pszennych (ja miałam otręby orkiszowe i je wykorzystałam)
1 jajko
1 łyżka oliwy z oliwek
krople aromatu waniliowego
1/4 szklanki cukru trzcinowego
1 łyżka sezamu(ja miałam trio firmy Melvita)
1 łyżka rodzynek
 1 łyżka siemienia lnianego

Puree(mus) dyniowy zmieszałam z jakiem ,oliwą i aromatem.
W innej misce zmieszałam suche składniki czyli: płatki owsiane,otręby ,mąkę migdałową,cukier trzcinowy,sezam, rodzynki,siemię lniane.
Do miski z dynią wsypałam suche składniki ,wymieszałam to wszystko i w reku formowałam kule ,a następnie je na blaszce(wyłożonej papierem do pieczenia)spłaszczyłam(można do tego użyć takich wykrawaczy jak do pierogów,ale ja nie miałam ).
Wstawiłam do nagrzanego piekarnika (góra-dół) na 180C i piekłam ok.30 minut (po 20 minutach przewróciłam je na drugą stronę) proszę tylko ich nie za długo podpiekać te 30 minut w zupełności wystarczy ( mi coś piekarnik je za bardzo spiekł,choć w smaku były super miękkie,to powinny być dużo bladsze).
Ten mus(puree) z dyni zrobiło to ze ciasteczka są miękkie i nie suche w środku.Polecam



Życzę smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...