piątek, 28 grudnia 2018

Pasta z fasoli białej

Jak byłam na wczasach w Łebie (maj 2018r) tam na śniadanie i kolację podawali nam pasty z różnych warzyw ,a ponieważ pasty zasmakowały mi bardzo ,to po przyjeździe do domu postanowiłam sama robić sobie pasty (co prawda unikam jedzenia chleba ,czy to białego czy ciemnego i powiem szczerze ze za nim nie tęsknię ) ale jak dla mnie pasty wcale nie trzeba jeść z chlebem (widzę to po własnym przykładzie) .
Na pierwszy rzut poszła pasta z białej fasoli(namoczyłam  więcej bo część poszła do zupy fasolowej)

Pasta z fasoli białej
garść białej fasoli ugotowanej (wcześniej na noc namoczona ,a rano odlałam wodę i ugotowałam w nowej wodzie)
1 jajko ugotowane na twardo
2 ząbki czosnku
pol pęczka koperku
oliwa ex vergin
sól,pieprz.jarzynka (jak zrobić własną vegetę znajdziesz tu

Jajko pocięłam na mniejsze kawałki (takie żeby blender dał sobie z nim radę )
czosnek również pokroiłam na mniejsze kawałki.
Białą ugotowaną fasolę ,czosnek,jajko wszystko to razem zblendowałam na gładką masę (jeśli ciężko się blenduje można dodać trochę oliwy dla lepszego "poślizgu" do tej już zblendowanej masy dodałam posiekany koperek i doprawiłam pastę do smaku solą,jarzynka, pieprzem oraz jeśli potrzeba i pasta jest za sucha trzeba dodać oliwę.
I tak szybko mamy już gotową pastę z fasoli białej.

Życzę smacznego

 




  
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...