piątek, 12 kwietnia 2019

Kotlety rybne z warzywami

W internecie natrafiłam na fajny przepis na kotlety rybne,a ponieważ były użyte również warzywa to sama postanowiłam zrobić te kotlety tu link do oryginalnego przepisu  link

Do sporządzenia swoich kotletów użyłam:
-1kg ryby np. mintaja
-1 pietruszka
-2 marchewki
-5 łyżek kaszy manny
-2 jajka
-1 cebula
-natka pietruszki
-przyprawy:sól,pieprz,przyprawa do ryb
-bułka tarta (do obtoczenia)
-olej do smażenia
 Filet np. mintaja rozmroziłam i zblendowałam w blenderze(można tez zmielić w maszynce do mięsa).
Cebulę obrałam i wrzuciłam na rozgrzaną patelnię i poczekałam ,aż się zeszkli , a następnie dodałam starte na tarce (duże oczka) marchew i pietruszkę do momentu aż  warzywa zmiękną.
Wystudzone warzywa dodałam do blendera do ryby (autorka bloga na której się wzorowałam nie blendowała tych warzyw) ,ale ja nie doczytałam i wszystko zblendowałam myślę ze to nie ma różnicy czy warzywa sie zblenduje czy nie ? u mnie po prostu warzywa są zblendowane i dlatego mniej widoczne na zdjęciu.
Wyjęłam rybę z warzywami do miski i tu dodawałam pozostałe w przepisie produkty takie jak: jajka,przyprawy i kaszę mannę ,wymieszałam i wstawiłam do lodówki na ok. pół godziny do napęcznienia kaszy. 
Po tym czasie uformowałam niewielkie kotleciki i obtoczyłam je w tartej bułce.
Następnie smażyłam je na rozgrzanym oleju (ja używam olej ryżowy) do uzyskania złotego koloru.
Kotleciki są jak dla mnie bardzo smaczniutkie także serdecznie polecam.






Życzę smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...