piątek, 10 maja 2019

Jogurtowe placuszki z dynią

Następne bardzo smaczne i szybkie w przygotowaniu placuszki ,ale teraz z dynią.
Ja swoje placuszki przyrządzałam wg. tego przepisu link
Co prawda nie dałam jak w oryginale cukru ze skórką pomarańczową (bo go wówczas nie miałam) ,ale dałam cukier i trochę startej skórki pomarańczy (ale myślę ze można podmienić tez na cukier waniliowy lub np. cukier z dodatkiem cynamonu,co prawda już złapią troszkę inny smak np. cynamonu ale i tak będą pyszne i szybkie w przygotowaniu).

 Do przyrządzenia placuszków jogurtowych z dynią użyłam:
2jajka
1 szklankę mąki pszennej
200g jogurtu naturalnego(bez mleka w proszku)
1op. cukru ze skórką pomarańczową (lub inny zamiennik jaki posiadamy w domu)
1 szklanka startej dyni(u mnie w zimie jest to zamrożone jesienią puree)
1 łyżeczka proszku do pieczenia
sól
olej do smażenia
Dynię obrałam ze skóry,usunęłam pestki starłam na tarce o dużych oczkach.
Do miski wbiłam jajka i rozbełtałam je ,a następnie wymieszałam z jogurtem naturalnym.
Dodałam cukier ,sól oraz mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i wszystko zmieszałam za pomocą trzepaczki,aby powstało gładkie ciasto.
Na końcu dodałam startą dynię i całość zmieszałam łyżką.
Smażyłam na oliwie z obu stron.
Placuszki są szybkie w przygotowaniu i serdecznie polecam bo są smaczne.
Podawać można z czym kto chce(a ponieważ w środku jest mało cukru to można podawać z dżemem lub posypane cukrem pudrem ,co kto lubi).








Życzę smacznego

2 komentarze:

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...