piątek, 16 sierpnia 2019

Pasztet z jajek i groszku

Przepis na ten pasztet znalazłam na jednej z grup na Fb i postanowiłam go sam zrobić ,żeby zobaczyć jak jajeczny pasztet smakuje.
I powiem szczerze ja dodałam trochę pieczarek ale i tak pasztet jest pyszny,dlatego go tu opisuje ,aby każdy mógł sam go sobie zrobić.

Do sporządzenia w/w pasztetu użyłam:
12 jajek
2 pęczki szczypiorku
1 cebulę
1/2 słoika groszku lub trochę groszku mrożonego 

Przyprawy:sól ,pieprz,majeranek,przyprawa do pasztetu(Dary Natury)
3-4 pieczarki (opcjonalnie)
10 jajek ugotowałam na twardo, kiedy ostygły drobno je posiekałam, szczypiorek i cebulę również drobno szatkuje, dorzucam groszek wbijam dwa surowe jaja sole i pieprze.

Jeśli będziecie dodawać pieczarki to zetrzyjcie je na tarce i podsmażcie z cebulą(już ostygnięte dołączcie do pozostałego farszu).
Keksówkę (szklaną)wyłożyłam papierem do pieczenia, a do niej cały powstały farsz. 
Wstawiłam do piekarnika nastawionego na 190C( góra dół) około 30-40 minut(do suchego patyczka). 








Życzę smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...