sobota, 2 czerwca 2012

Balkon-maj 2012

               Zdjęcia  mojego balkonu na koniec maja
To misa z petuniami (posadziłam same petunie ponieważ w tamtym roku w tej misie świetnie sobie poradziły i rozwinęły się).
                                      Na ścianie wisi pelargonia bluszczolistna
                                                     Tu wisi milion bells żółty
   Po drugiej stronie okna w bardziej słonecznym miejscu powiesiłam milion bells(koloru czerwonego)
           Na parapecie stoi petunia-podobno ma się troszkę zwisać?                  (pożyjemy zobaczymy)
A to taki kwiatowy kącik to posadziłam różne kwiatki(w doniczkach stoją pelargonie,w misie glinianej posadziłam lobelię,w okrągłej misie posadziłam -po środku gazanię ,takie delikatne fioletowawe to smagliczka,a dookoła gazanii wsadziłam begonie jednoroczne(malutkie to ale mam nadzieje ze się zawezmą i pokażą swoje piękno)w białej doniczce posadziłam goździk miniaturka).
A na barierce w 4 skrzynkach posadziłam pelargonie przetykane komarzycą i taka rośliną co na biało delikatnie kwitnie(czyli euphorbia)  .

Tak na koniec maja wyglądał mój balkon -sama jestem ciekawa jak będzie wyglądał np za miesiąc (zdam relację)

1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia w rzeczywistości te kwiaty mają na pewno jeszcze więcej uroku a petunie to i zapachu ,lubię tak śliczne ukwiecone balkony!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...