wtorek, 16 kwietnia 2019

Śledzie w musztardzie

Ten przepis podobnie jak przepis na śledzie w majeranku  link znalazłam na jednej z grup na FB.
Matiasy podobnie jak przy poprzednim przepisie robi się bardzo szybko .
I tu też zrobiłam matiasy z dwóch płatów śledzi żeby posmakować czy przypadną nam do smaku.

(na talerzu widać również matiasy w majeranku oraz po kaszubsku-wszystkie przepisy znajdziesz u Mnie na blogu)

Do przyrządzenia matiasów w musztardzie użyłam:
2 płatów matiasów
1,5 -2 łyżek majonezu(ja używam tylko majonezu Kieleckiego ponieważ ma bardzo dobry skład)
1 łyżeczka musztardy czeskiej(delikatnie ostra) jeśli nie lubisz jej ostrości dodaj innej musztardy
2-3 łyżki śmietany 18%
1-2 łyżeczki musztardy francuskiej (z całymi ziarnami gorczycy)
1/2 łyżeczki curry
Obie musztardy ,śmietanę,majonez oraz curry dokładnie zmieszałam
Matiasy(wymoczone z soli) pokroiłam na 2-3 cm kawałki i zalałam zrobionym wcześniej sosem,a następnie włożyłam do słoiczka i na dobę do lodówki ,aby się "przegryzły".

Te matiasy mi osobiście smakowały bo była wyczuwalna musztarda czeska ,ale jeśli nie lubisz nic ostrego to daj inna musztardę może z musztardą sarepską ci posmakuje(warto poeksperymentować).  
Daj znać jak ci poszło z którą musztardą lepiej ci smakowało?





Życzę smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...